4.2.18

Mountain Retreat Village Candle

Zimowy reset
z zapachem Mounain Retreat od Village Candle

Dzisiaj palę z Wami zapach z ostatniej limitowanej serii Village Candle. 
Określenie 'limitowana seria' zwykle wzbudza we mnie obawy, co będzie jeśli zapach będzie piękny, a wkrótce niedostępny. Na szczęście w międzyczasie okazało się, że zapach wchodzi do podstawowej kolekcji Village Candle. 

Opis producenta:

Nuty zapachowe: czerwone jagody, zmiażdżony pieprz, bursztyn.

Co czuje mój nos:

Poziomki!!!! 
Tak! w chłodnej swiecy czuję głównie  poziomki, a po rozpaleniu zapach ewoluuje nieco jakby w stronę dojrzalych ogrodowych winogron, trochę w stronę grzańca 🍷 i czuć wspomniany przez producenta pieprz, może też ten obiecany bursztyn dodaje zapachowi przytulności.

Moja ocena:

Zapach niezwykle odprężający, przytulny, relaksujący. 

Moc: 7/10
Wygląd: 8/10
Zapach: 7/10




2 komentarze:

  1. Lubię takie klimaty, sama też robię świeczki i zapach jest dla mnie istotny

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam zapach w domu. Ten ze świec jest szczególny. Niestety nie znalazłam jeszcze takiej, która by skradła mi serce, nawet Yankee nie dały rady ;)

    OdpowiedzUsuń

A co Ty o tym sądzisz?
Jakie są Twoje wrażenia?

Copyright © 2016 Co Za Zapach , Blogger