3.2.18

Cashmere&Cocoa Kringle Candle


Cashmere & cocoa to dla mnie całoroczny, otulający, słodki a jednocześnie świeży. 
Absolutnie (i mówię to z pełną odpowiedzialnością) to jeden z moich totalnych faworytów jeśli chodzi o zapachy w świecach. Tak, ze wszystkich, jakie do tej pory poznałam, a wierzcie mi były ich setki :)  Wypaliłam już dwa słoje "pianek", a teraz rozpoczynam trzeci. Zdecydowanie nie ostatni.


Opis producenta: Opracowując ten jedwabnie miękki aromat nasze myśli były wypełnione najbardziej kakaowym
i kremowym na świecie aromatem.
Nuty zapachowe:  pieczone pianki, kakao, wanilia, palone drewno , piżmo i paczula.



Co czuje mój nos:

Opis producenta sugeruje typową słodycz, jednak poza nią wyczuwam jakąś świeżość, zapewne za sprawą aromatu drewna i dodatku paczuli. 


Jak oceniam zapach?


Wskazane przez producenta nuty znam i lubię,  ich kompozycja w Cashmere&cocoa to  mistrzowskie zestawienie.  Powtórzę się, to jeden z moich faworytów i znalazłabym dla niego miejsce w moim TOP 10.


Moja ocena:

Moc 8/10

Wygląd 7/10

Zapach 10/10


Zapach w różnych formach kupicie TUTAJ

1 komentarz:

A co Ty o tym sądzisz?
Jakie są Twoje wrażenia?

Copyright © 2016 Co Za Zapach , Blogger