18.4.18

Crisp Apple Strudel Yankee Candle, czyli: to nie zdarza się często

To nie zdarza się często...

... żebyście zobaczyli u mnie świece z kategorii food & spice.
W zasadzie to druga jedzeniowa świeca w moich zbiorach.

Opis producenta:

Jabłka pieczone z dodatkiem brązowego cukru otulone złotym, chrupiącym ciastem.

Co czuje mój nos? 
No filozofii nie ma. Czuć pieczone jabłuszko z przyprawami i dodatkiem ciasta. Pyszności :) 





Moja ocena: 
Moc 6/10
Wygląd: 3/10
Zapach 6/10 

Fanką kategorii nie jestem, ale tę świecę palę z przyjemnością :) 

Należy dodać, że zapach to część serii "My favorite things" ostatnio wznowionej przez Yankee Candle. 
Do tej serii należą też slynne: 
Warm Woolen Mittens
Whiskers On Kittens 
Raindrops on Roses 

1 komentarz:

  1. Wygląda i zapewne pachnie obłędnie apetycznie! :D Cieszę się, że trafiłam na Twojego bloga, będę zaglądać, a jednocześnie zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń

A co Ty o tym sądzisz?
Jakie są Twoje wrażenia?

Copyright © 2016 Co Za Zapach , Blogger