24.7.14

Nowa kolekcja zapachów Yankee Candle Q3 na jesień 2014

Kilka dni temu miałam okazję testować nowe zapachy z nowej kolekcji Yankee Candle na 3 kwartał 2014 roku, tak zwanej Q3 2014.


W kolekcji tej znajdują się

Amber Moon
Honey Glow
Wild Fig
Ginger Dusk
oraz 2 zapachy limitowane
Berrylicious i Cranberry Pear.





Oto co o zapachach mówi producent oraz to, co ja wywąchałam w nowych zapachach.

Amber Moon 
Czarujący urok bursztynu, w ciepłym powiewie wieczornej bryzy z dodatkiem intrygującego aromatu paczuli i drzewa sandałowego.

Dla mnie rzeczywiście rozgrzany lekko egzotyczny zapach z odrobiną rześkości, czuć sandałowca ale nie dominuje w tym zapachu.

Honey Glow 

Urzekający zapach słodkich perfum tworzący przyjemnie ciepły, spokojny nastrój.

Dla mnie to lżejsza kopia znanego już zapachu honey&spice, słodki, ciepły zapach. Miód i przyprawy z dodatkiem czegoś świeżego.

Wild Fig  
Luksusowy bogaty, owocowy aromat dzikich fig.

Dla mnie owocowy słodko cierpki zapach owocowy z dodatkiem czegoś zielonego, nieprzesłodzony, bardzo przyjemny. 


Ginger Dusk 
Rześkie wieczorne powietrze pobudza do życia energią ostrych przypraw i dodatkiem słodkich cytrusów.

Tu mam problem, nie lubię przyprawowych zapachów, nie będę mogła go zrecenzować, ponieważ nie udało mi się go wypróbować. Na sucho czuję w nim dużo przypraw i cytrusów. 

oraz 2 zapachy limitowane

Berrylicious 
Czysta ekstaza ... dojrzałe, soczyste jagody na kremowej wanilii z polewą lukrową. Doskonały deser.

Cudowny! Przepiękny zapach jagodowego ciasta, idealnie wyważona słodycz, bardzo duża moc zapachu.
 
Cranberry Pear

Pozytywny miks ... słodkich i świeżych gruszek polanych syropem z żurawiną.

Na sucho czuję głównie żurawinę. Gruszki daleko w tle. Dla miłośników żurawiny będzie smakowitym kąskiem.  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

A co Ty o tym sądzisz?
Jakie są Twoje wrażenia?

Copyright © 2016 Co Za Zapach , Blogger