28.8.18

Yankee Candle Autumn Pearl

Autumn Pearl 

Nowy jesienny zapach Yankee Candle

To jedyny zapach z regularnej kolekcji na trzeci kwartał roku, tzw Q3. Trudno mówić więc o kolekcji zapachów Q3 2018, bo niestety tym razem nie ma czterech zapachów. Jest tylko jeden.

Na tę kolekcję czekałam niecierpliwie z wielkim utęsknieniem.
Dlaczego?

Kolekcje jesienne Yankee Candle od wielu lat gwarantowały najpiękniejsze zapachy. Przywołam choćby zeszłoroczny Autumn Glow, czy zapachy z poprzednich lat: Dreamy Summer Night, Ebony&Oak i wcześniejsze Amber Moon czy Honey Glow.

To zapachy z kolekcji jesiennych są najbardziej oczekiwane przez wielu świecomaniaków, bo jesień to czas długich wieczorów i powrotu do palenia świec po mniej sprzyjającej porze letniej.


W tym roku mamy dużo mniej szczęścia i dostajemy tylko jeden zapach.

I jaki jest Autumn Pearl?

Zapach miałam okazję poznać już w marcu podczas Targów Home Decor w Poznaniu.
Zapamiętałam go jako zapach totalnie w moim stylu. Otulający i perfumowy, lekko słodki. Jak dla mnie - ideał. Dlatego tak bardzo czekałam :)
Czy było warto?


Opis producenta:

Kremowe połączenie kwiatu orchidei z wanilią i delikatną frezją, z dodatkiem odrobiny słodyczy.

Co czuje mój nos:

Czuję przyjemną mieszankę z podbiciem waniliowym i perfumowym. Jest to taka wanilia, którą lubię - w wydaniu niespożywczym a perfumowym. Nie wyczuwam nut kwiatowych w takim stopniu, żeby je wyodrębnić i rozłożyć na czynniki pierwsze.


Autum Pearl Yankee Candle


Moja ocena:

Moc: ?/10

Tu mam niestety złe wieści - świeca palona tradycyjnie nie daje zapachu!
Pierwsze 4 godzinne palenie było wielkim rozczarowaniem, bo świeca na sucho nie zdawała się być tak delikatnym egzemplarzem. Drugie palenie - dosłownie metr od nosa! nie zmieniło nic :(
Świeca topiona w lampie do świec pachnie dobrze! wyczuwalnie!
Nie wiem zatem jak ocenić moc tej świecy:
Moc w paleniu tradycyjnym: 1/10
Moc w topieniu w lampie do świec: 6/10

Uśredniając ten wynik - moc: 3,5/10
Bardzo mało!

Ale! przecież nie można zakładać, że wszyscy będą palić świece w lampach. Skoro świeca ma knot, przewidziano jej tradycyjne użytkowanie ;)
Nie jestem odosobniona w opinii dotyczącej mocy świecy, wiem, że kilka osób moc zapachu również rozczarowała. 

Wygląd: 8/10
Przepiękny pastelowy szary kolor i delikatna naklejka z piórkiem i kroplą rosy.


Zapach: 8/10
Zapach podoba mi się bardzo, jest w moim typie, jednak mam ogromne zastrzeżenia co do mocy.

Autumn Pearl w lampie do świec


Dajcie znać koniecznie czy Wasze odczucia są podobne, czy macie inne doświadczenia z tym zapachem?

3 komentarze:

  1. Dla mnie mega rozczarowanie. Na sucho zupełnie nie pachniał, więc sobie odpuściłam

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka piękna etykieta, obiecujące nuty zapachowe.. Właśnie dlatego tak bardzo zniechęciłam się do Yankee, bo trafić teraz na świecę, która będzie dobrze wyczuwalna graniczy z cudem :(

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnio też zakupiłam lampę do świec, bo moja kolekcja Yankee w ogóle nie dawała rady w paleniu tradycyjnym :( a Autumn Pearl mam w wosku i uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń

A co Ty o tym sądzisz?
Jakie są Twoje wrażenia?

Copyright © 2016 Co Za Zapach , Blogger