9.9.18

Cabana Bliss nowość na jesień od Village Candle

Cabana Bliss Village Candle

 

W 2018 roku marka Village Candle zaskoczyła rynek świecami jakich dotąd nie było. Pojawiły się kolorowe, metaliczne i błyszczące słoje skrywające limitowane zapachy.
Kolekcję Be Bold Be Colorful polscy klienci mogli je zobaczyć, dotknąć i powąchać w marcu podczas targów Home Decor. Niedługo potem opisywałam Wam trzy zapachy z tej linii

Na jesień do Polski dotrze kolejna porcja świec w limitowanej odsłonie.
Jednym z zapachów jest ślicznotka w turkusowym słoju, którą mam przyjemność przedpremierowo Wam pokazać. 

Jak wygląda sami widzicie. Przepiękny głęboki turkusowy kolor. Fajna energetyczna kropla koloru wśród czarno-biało-szarego wystroju mojego domu.

Jaki jest Cabana Bliss?

Zapach Cabana Bliss jest żywiczne drzewny, lekko słodki i perfumowy.
Otulający.
Idealny  

 




Opis producenta:

Opisu w ojczystym języku póki co nie znajduję, a w USA specjaliści od marketingu potrafią konkretnie puścić wodze fantazji przy opisie. Spróbujcie przetłumaczyć :) Ani ja ani tłumacz google chyba nie nadążamy za fantazją i polotem tego opisu :)


The rituals of attraction come to life in this full fragrant experience that creates a sensuous retreat for mind and body. Blended with the creamy warmth of tonka bean and fresh citrus notes, Cabana Bliss brings a sexy duality to the senses and entices with a feeling of deep indulgence and decadent pampering. Enriched with exotic notes of aromatic myrrh to heighten the experience.

Moja ocena:

Moc: 7/10

Dobrze wyczuwalna w pierwszym paleniu, przewiduję, ze w kolejnych będzie jeszcze lepiej.


Wygląd: 8/10
Przepiękny głęboki turkusowy kolor, minimalistyczna etykieta.

Zapach: 9/10
Zapach jest totalnie w moim typie i bardzo mi się podoba - jak być może zauważyliście moją ulubioną kategorią są perfumowe otulacze z domieszką słodyczy.


Świeca wraz z innymi zapachami z tej kolekcji jeszcze w tym miesiącu pojawi na półkach dobrych sklepów ze świecami zapachowymi, m.in. aromanti.pl



5 komentarzy:

  1. Fajna, klimatyczna świeczka. :) Chyba zapalę dzisiaj swoje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama lubię świeczki, chociaż rzadko ich używam. Niemniej do mojego pomarańczowego pokoju nijak pasuje turkus. Prawdopodobnie rozglądałabym się za czymś, co jest właśnie pomarańczowe albo chociaż pasuje kolorem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To może być zapach dla mnie. Opis przywodzi mi w wyobraźni obraz lasu, czyli mojego miejsca na Ziemi...
    Zainteresuję się tą marką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. słodki drzewny perfumowiec? muszę go wypróbować! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku, musi być cudny :) No i kolor słoja..

    OdpowiedzUsuń

A co Ty o tym sądzisz?
Jakie są Twoje wrażenia?

Copyright © 2016 Co Za Zapach , Blogger