19.8.18

Kropla morskiego turkusu - Oceanside Yankee Candle


Oceanside Yankee Candle



Opis producenta:

Spokojny dzień na plaży - ciepły, piżmowy zapach morskiej bryzy ze słonecznymi akcentami cytrusowymi.
Oceanside Yankee Candle duży słoik



Co czuje mój nos:

Czuję cudną mieszankę, zawierającą trochę sprzeczności – jest i świeżo i słodko, rześko i ciepło otulająco, morsko i perfumowo – wieczorowo. Zapach zdecydowanie wielowymiarowy z wanilią i piżmem, cytrusy, któych to nut nie wyodrębniam, ale to one zapewniają mu świeżość.
To jak gorący wieczór na plaży, kiedy powiewa rześki wiaterek.


Moja ocena:

Moc: 8/10
Moc zapachu bardzo dobra, zdarzyło mi się już gasić, bo zapach przytłaczał.


Wygląd: 7/10

Etykieta nie chwyta za serce, choć jest ładna kojarzy się ze spokojnym słonecznym dniem na plaży, jednak wg mnie mogłaby być zdecydowanie trafniej dobrana.


Zapach: 8/10

Lubię wszelkie mieszanki zawierające piżmo. Zarówno w świecach jak i perfumach, Oceanside potwierdza tę regułę. Zdawać się może, że to zapach sezonowy, ale wg mnie jak najbardziej całoroczny. Zdarzało mi się palić go w styczniowy wieczór i swoim ciepłem fajnie rozgrzewał zimową aurę.




1 komentarz:

  1. Co prawda nie są to "moje" nuty zapachowe, aczkolwiek wizualnie świeca bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

A co Ty o tym sądzisz?
Jakie są Twoje wrażenia?

Copyright © 2016 Co Za Zapach , Blogger